19 באפריל 2011

מהר, לאט

כמו רומר, כשאני מוצאת משהו טוב ומדהים, אני פשוט לא רוצה לחכות.
הלקח שלי מהחודשיים האחרונים הוא לנסות לפעול קצת יותר כמו גברת סקוט - לאט אבל בטוח.
מבטיחה לדווח אם הצליח לי.


SLOW - Rumer

"ואז הם אומרים: תאטי
תאטי עכשיו
אל תשרפי את זה
אל תראי את זה
תאטי
אוף, אבל הלב שלי רץ
לאחוז במבטך ולשחרר אותו"

(רומר. בריטית חדשה ומבטיחה. *תודה לבאני*).

+

SLOWLY SURELY - Jill Scott

"אני פשוט לא יודעת
לאן אני צריכה ללכת
לא
אני פשוט לא יודעת
יודעת יודעת יודעת
לאן אני צריכה ללכת
אז
לאט ובטוח
אני מתרחקת
מהאהבה הישנה, הנואשת והמדהימה ההיא"

(ג'יל סקוט. אמריקאית ישנה וטובה).

| worldwide 1 של ג'יילס פיטרסון |
לפני שנים השאלתי למישהו (לא נעשה לו פה אאוטינג)
את הדיסק הכפול היפה הזה, שבו נמצא השיר של ג'יל סקוט.
והוא לא החזיר לי אותו.
החרא.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

רין רין, יו דיד איט אגיין!

אלוהים יודע שאני מכירה כל מחיאת כף באלבום ההופעה של ג'יל..

ולגבי רומור, גיליתי אותה לא מזמן ודי התאהבתי, למען האמת.

וגיילס? נו. גיילס.

ואת? גאון. גאון.

moohykan אמר/ה...

קיט קאט

ג'יל תמיד בליבנו

רומר מזכירה קצת את קרן קרפנטר בשירים מסוימים, לא?

וג'יילס? אני עדיין זוכרת את הסט בבלוק. והולכת לראות אותו גם בסונאר עוד פחות מחודשיים!

ואת? אהובה, אהובה.

Soulcat אמר/ה...

כן, היא מזכירה את קארן. רק מקווה שהיא לא תפסיק לאכול יום אחד :|

אני מקשיבה לאלבום בלופ. מודה.

איזה כיף לך! הוא היה מדהים בבלוק. הוא
היה מדהים בסאות'פורט ובטח יהיה מדהים בסונאר.

לב

moohykan אמר/ה...

לב לב

***