8 באפריל 2011

השיבה

שיבה / סיגל בן יאיר
גבר שאהבתי לפני שנתיים חזר אליי.
שעה ארוכה חיכיתי עד שנשבה רוח, עד שנשמעו צעדיו
ונקישתו בדלתי.
עד שהופיע צילו ואחר כך רגליו ועיניו.
קולו האהוב בשש בבקר.
נשמתי מעט. כמו לפני שנתיים.
אמרתי מילים רעות והוא נישק אותן משפתיי.
נגעתי בו בכל הגוף. לאט. לאט.
אחר כך שכבתי לידו בשנתו מחזיקה את עיני פקוחות
שלא ילך וישמט לי שוב.
בכל היופי שזהר, ידו על שדי פניו בצווארי,
הייתי מילים והברות
שירה פרועה לציפורים.

(מתוך "לא מעודן", סדרת פגאסוס - הקול החדש, בהוצאת הליקון)

THE MAN WITH THE CHILD IN HIS EYES - Kate Bush

"הו, אני כל כך מודאגת מהאהבה שלי
הם אומרים 'לא, לא, זה לא יימשך לנצח'
והנה אני כאן שוב, ילדתי,
תוהה מה לעזאזל אני שוב עושה כאן
אולי הוא לא אוהב אותי
והאהבה הזאת היא רק הזיה שלי

או, הוא שוב כאן
הגבר שילד מביט מעיניו".

(קייט בוש. ברבור לבן, ברבור שחור).



2 תגובות:

Soulcat אמר/ה...

ריןרין. ישר ללב.

איזה חיבור יפהפה.

moohykan אמר/ה...

תודה קיטי 3>

***