27 באוקטובר 2010

אולי הפעם


NO REGRETS - Robbie Williams

"בלי חרטות, הן לא עובדות
בלי חרטות, הן רק פוגעות
שלח לי שיר אהבה
זרוק לי שורה
מניחה שזו רק נקודת מבט
אבל הם אומרים לי שאני מסתדרת מצוין"

(רובי. בקליפ מצ'אנל V - ערוץ שלא היו צריכים לבטל).


רובי וויליאמס עזב את טייק דאת ב-1995 ושבר למיליוני מעריצות את הלב. כמה בנות בגרמניה הרחיקו לכת והתאבדו (טוב, הם תמיד היו מגזימנים שם), וזה ממש חבל, כי כל מעריצה א-מי-תית של רובי הייתה יודעת שהרבה יותר טוב לו בלעדיהם. הוא צעד קדימה לבד, התבגר, התמכר לסמים ואלכוהול ועלה 20 קילו.
אבל קחו למשל את השיר היפה הזה, שפעם שבר לי את הלב בהקשר אחד, והיום שובר לי את הלב בהקשר חדש לגמרי. נפלאות החיים.
עכשיו רובי סוגר 20 שנות פעילות מוזיקלית עם אוסף חדש, ואפילו ראה לנכון להשלים עם גארי בארלו (הכשרון האמיתי של טייק דאת, מיינד יו), להוציא אלבום נוסף עם טייק דאת (!), ולצאת איתם לטור עולמי (!!). לא חשבתי שאראה את היום. זה נותן לי תקווה.

*טייק דאת. למה גארי מתחבא מאחור??*

אין תגובות:

***