13 באוקטובר 2010

בוא בוא בוא עוד היום

YOU GAVE ME NOTHING - 
Mark Ronson & the Bussines Intl.

"עכשיו אני יודעת שהיית בתחפושת
רק סיפרת לי שקרים, או או או
אף פעם לא הסתכלת לי באמת בעיניים
עדיף לומר שלום, או או או

הושטתי לך יד 
אבל זרקת את הכל לעזאזל
אני הולכת לגרום לך להבין
שזרקת את הכל לעזאזל"

(מארק רונסון. אני מוכנה להתעלם מהשיער הלבן).


כולם מתבכיינים בעולם הזה, כולל אני, ואולי זה בגלל שאין מספיק שירי "טוס לי מהעיניים, אדיוט, בזבזת לי כבר מספיק זמן מהחיים". המזל הוא שמארק רונסון מספיק אליל ומספיק מוכשר כדי לתת לנו שיר כזה בדיוק.
אמרתי כבר שההופעה הכי כיפית שהייתי בה *בחיים שלי* הייתה ההופעה שלו בזאפה בתל אביב? בטח אמרתי את זה איפשהו. כשהוא יגיע לכאן שוב עם הג'מעה התורנית - כולל רוז אלינור דוגאל, בבקשה - אני אהיה הראשונה להתייצב על הרמקולים ולשחזר את רגעיי כגרופית מאחורי הקלעים. היזהרו, היפסטריות בנות 14.


*עשה לי את השבוע*

*רוז אלינור דוגאל. חביבת הקהל*

אין תגובות:

***