26 ביולי 2010

זהו יום חג

FOOLS IN LOVE - Inara George

"טיפשים מאוהבים, האם יש עוד סוגים של אוהבים?
טיפשים מאוהבים, האם יש עוד סוגים של כאב?

כל מה שאת עושה, לאן שאת לא הולכת עכשיו
כל מה שאת נוגעת בו, כל מה שאת מרגישה
כל מה שאת רואה, כל מה שאת יודעת עכשיו
כל מה שאת עושה, את עושה את זה בשביל האהבה החדשה שלך

טיפשים מאוהבים, היש יצורים יותר פאתטיים מאלה?
טיפשים מאוהבים, לעולם לא יודעים מתי הפסידו במשחק

כל מה שאת עושה, לאן שאת לא הולכת עכשיו
כל מה שאת נוגעת בו, כל מה שאת מרגישה
כל מה שאת רואה, כל מה שאת יודעת עכשיו
כל מה שאת עושה, את עושה בשביל האהבה החדשה שלך

טיפשים מאוהבים, הם חושבים שהם גיבורים
כי הם זוכים שלא להרגיש כאב
אני אומרת שטיפשים מאוהבים הם אפסים
אני צריכה לדעת
אני צריכה לדעת כי הטיפשה הזאת מאוהבת שוב"

(אינרה ג'ורג'. הבי של הבירד).


תקראו לי טיפשה, אבל אני משועשעת מאוד מהורוסקופים, ואוהבת לקרוא אותם במיוחד בדיעבד. זה של מרים בנימיני ב-7 ימים אהוב עליי בזכות כמה וכמה נבואות. והנה האחרונה: "ט"ו באב הוא החג שלכם. הירח נמצא תמיד במזלכם, מה שמשפיע לטובה על מצב רוחכם ועל ההתרחשויות. -ידה ידה- זו אשמת הירח המלא, שגורם לכם התרגשות, והתלהבות והרגשה שהכל אפשרי".
אז אתמול בערב החלטתי להתאהב בעצמי מחדש. הכל אפשרי.


# חדש: בעמודה השמאלית תוכלו להירשם לעדכונים במייל. הקידמה מרגשת! התודות למאוי :)

6 תגובות:

Julzy אמר/ה...

להתאהב בעצמך זה סופר אפשרי שהעצמך זאת את. אני צופה לכן עתיד מזהיר.

moohykan אמר/ה...

כן, זה יחזיק? ;)

אוסף פרטי אמר/ה...

מאוי, זה הצליח! כל הכבוד :) אגב מסתבר שטו באב זה היום, אז תדחי את חגיגות האפטר למחר.
השיר הזה ישאר מהמם ורלוונטי גם אז, מבטיחה.
אני כבר מאוהבת בך ללא תקנה, anyway..

moohykan אמר/ה...

מאוי - אני מקדימה את זמני..
גם אני ללא תקנה בך! איזה מזל שזה הדדי D:

Soulcat אמר/ה...

בשבילי זה תמיד יהיה ככה -
http://www.youtube.com/watch?v=bGPb7qL-Sck

moohykan אמר/ה...

אוריג'ינל סולקיטן :)

***