15 ביולי 2010

קשה לי

THE HARDEST PART – Coldplay

"והחלק הכי קשה
היה להרפות,
לא לקחת חלק.
אתה באמת שברת לי ת'לב"
(כריס מרטין וחברים).


אני זוכרת את הפעם הראשונה שבה שמעתי שיר של קולדפליי. זה היה בפתח המילניום, כמה דקות לחצות, נכנסתי למיטה ואמרתי לעצמי "שיט, הפסדתי תכנית שלמה של 'הקצה' בגלגלצ". אז הדלקתי את הרדיו כדי לגנוב שיר אחרון וברכת לילה טוב מקוואמי, והשיר האחרון היה "TROUBLE".
הפסנתר קנה אותי, כריס מרטין קנה אותי, התפללתי שקוואמי עוד לא סגר את השידור ויאמר מי אלה האנשים האלה. הוא אמר כמובן ואני קמתי מהמיטה כדי לרשום את השם על פתק. מאז הם איתי.
המון אנשים מתעבים את קולדפליי (היו-2 החדשים) וזה מובן – איך כריס מרטין התמסחר, איך הוא ממשיך ליבב, איך הוא לקח את גווינת פאלטרו. זכותם. וזכותי למצוא את השירים הכי יפים שלהם ולקרוס מהם.


TROUBLE - Coldplay

"אני לא התכוונתי לגרום לך צרות
ואני לא התכוונתי לגרום לך עוול
ואני, אם אי פעם גרמתי לך צרות
אוי לא, אני לא התכוונתי לפגוע בך".
(כנ"ל).


מאלה צריך להיזהר במיוחד.

תגובה 1:

Julzy אמר/ה...

רינזי תזכירי לי לספר לך משהו

***