7 בפברואר 2011

ככה טוב: להיוולד

LES FLEUR - 4 Hero

"האם מישהו יענוד אותי ליריד
האם גברת תנעץ אותי בשערה
האם ילד ימצא אותי ליד הנחל
ינשק את עלי הכותרת שלי ויארוג אותי בתוך חלום

בשביל כל הדברים הפשוטים האלה ובשביל עוד רבים אחרים, פרח נולד
הוא פורח כדי להפיץ אהבה ושמחה, אמונה ותקווה, לאנשים נואשים

בתוך כל אדם נמצא זרע של פרח
אם תסתכל בפנים, תמצא יופי ועוצמה

צלצלו בכל הפעמונים, שירו וספרו לאנשים שהפרח הגיע
הדליקו את השמיים עם תפילות השמחה שלכם ותשמחו שוב שהחשכה עברה
תזרקו את הפחדים שלכם, תנו ללב לפעום בחופשיות לסימן שתקופה חדשה החלה"

(4 הירו. אני אוהבת גיבורים).

את השיר הזה הקדשתי לפני שבוע וקצת לקאט סולקאט, אישה יפה שעושה לי להרגיש יפה כמעט כמוה, ליום הולדתה. ככל שהימים עברו, הבנתי שאני רוצה להקדיש את השיר המדהים הזה גם לעצמי. יש בו התעלות, במוזיקה ובטקסט, שהלוואי שנרגיש ככה בכל בוקר ובכל לילה.

*מצטערת אם התרגום קלוקל במיוחד הפעם, זו תוצאה של יום יומולדת מוצלח במיוחד עם שמפניות רבות :)

2 תגובות:

Soulcat אמר/ה...

מורן יפה ואהובה, זה יום ההולדת שלך ובאתי כדי לספר לך שוב כמה את כזו ולאחל שוב את כל הקסם שיש לעולם להציע..
והנה אני מקבלת מתנה מופלאה בעצמי.

דמעות של התעלות ואושר ויופי צרוף ואהבה גדולה. אמן. אני יודעת שזה אפשרי
ושזה הכי נכון.

moohykan אמר/ה...

סולקיטן, אני אוהבת את התדרים שלנו כל כך :)

***