29 בנובמבר 2010

אנ'לא יכול לאהוב אותך כל כך

BLAME GAME - Kanye West feat. John Legend

"לא היית מושלמת אבל הפכת את החיים לשווים
תישארי קצת, אולי יעלו רגשות אמיתיים
עבר המון זמן מאז שדיברתי איתך בשירותים, שתפסתי אותך
שזיינתי וחנקתי אותך
מה לעזאזל הייתי אמור לעשות
אני יודע שאת לא מקבלת זין כזה מהבחור המקומי ההוא
ואם את כן, אני מקווה שאת עושה חיים
כי אני מבחינתי אעשה את שלי"

(קנייה ווסט. Yeezy).

אני אוהבת שלא מאכזבים אותי, ועם קנייה ווסט הולך לי די מדהים כבר שלושה אלבומים ברצף
אחרי כמה ימים של חרישה פסיכית על "MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY",
אני עדיין נפעמת מהשיר הזה, שמתאר עוד צד פסיכוטי מפתה באישיותו הנרקיסיסטית של מיסטר ווסט.
זו הבוטות של קנייה, וזה הפסנתר של ג'ון לג'נד, וזה הטקסט המעולה של כריס רוק בסיום, ואני מוכנה להיכנס עם כולם ביחד לשירותים.

* הפנטזיה היפה, האפלה והמעוותת של קנייה *

2 תגובות:

Julzy אמר/ה...

עדיין מנסה לגלות מי ריפד לה מחדש את הפוסי

moohykan אמר/ה...

זה סירק דה סולה פוסי!

***