4 בספטמבר 2010

סחור סחור

ROUND AND ROUND - Jonell

"אני באמת לא יודעת למה באת לפה
סחור וסחור אנחנו הולכים
[...]
היום החלטתי לעזוב
בכל יום אני יושבת ומתפללת, 
בכל יום, בכל יום"

(הפרט הכי חשוב כאן זה שג'ונל ללא רילקסר, והיא בכל זאת קיבלה את הג'וב).


2001 הייתה שנה יפה במיוחד. פגשתי במהלכה כמה מהאנשים המשמעותיים בחיי, והמון מוזיקה טובה התגלגלה לאוזניים שלי. השיר הזה הוא אחד מהם. בטח שמעתי אותו לראשונה באחד מלילות שלישי בדינמו דבש עם אורי שוחט ומג'יק. עותק שלו השגתי לי כשיצא שנה לאחר מכן אוסף בשם soundbombing 3. ימים יפים, נו. ועכשיו אני מרגישה כמו אישה עם לב של ילדה בת 21. רגרסיה? שיהיה.


*הוריקן ארל. יש אנשים עם בעיות אמיתיות, כן*

3 תגובות:

Julzy אמר/ה...

מוכנה לזרוק עלייך עט בכל עת, אם את רוצה לחזור לאווירת 2001 הישנה והטובה.

moohykan אמר/ה...

הפעם יקראו לך בקויוט ג'ולזי ראמון, כן?

Julzy אמר/ה...

קויוטי!

***